Pokud maté nějaký dotaz, který se týká vyplňování dotazníků v rámci POPULACE.cz, projděte si prosím nejprve tento souhrn, který obsahuje často kladené dotazy. Pokud zde však nenajdete odpověď na Váš dotaz, neváhejte se obrátit na emailovou adresu info@populace.cz, kde Váš dotaz rádi zodpovíme.
O vyplacení odměn se nežádá. Jsou automaticky rozesílány na účty respondentů neprodleně po konci každého čtvrtletí. Odesílají se na účet, který je nastavený na profilu v sekci platební údaje nebo na účet charitativní organizace, kterou si respondent vybral a označil.
Neplacené výzkumy Vám zasíláme, abychom se doptali na otázky, které nemáte uvedené ve Vašem profilu. Na základě těchto předvýzkumů zjišťujeme Vaši vhodnost do následného výzkumu. Pokud nevyplníte neplacený výzkum, ztrácíte tím šanci na zařazení do následného, placeného výzkumu. Navíc za každý neplacený dotazník, který vyplníte, získáváte "hlas" do čtvrtletní soutěže o hodnotné ceny.
Jedná se o nahodilý, příležitostný příjem ve smyslu § 10 Ostatní příjmy odst.1 písm. a) Zákona o dani z příjmu č.586/1992 Sb, který do roční výše 50.000,- Kč nepodléhá zdanění. Pokud by celková výše Vašich příjmů za kalendářní rok za tuto činnost (vyplňování dotazníků) překročila v úhrnu částku 50.000,- Kč, tak by byla daňová povinnost plně na Vaší zodpovědnosti.
V přehledu projektů na Vašem účtu na portále POPULACE.cz je u jednotlivých projektů uveden stav. Projekty, které jsou ve stavu „odpověděl“ ještě nebyly ukončeny a odměny za tyto projekty jsou rozesílány až po jejich ukončení. Proto projekty, které nejsou ukončeny v čase výplaty odměn, se vyplácejí až v dalším výplatním období.
V některých případech se může zobrazení odměny zdržet. Obyčejně se jedná o několik vteřin, výjimečně minut. V případě projektů, které realizujeme s externím partnerem, se odměny mohou na portále zobrazit až po ukončení celého projektu. Upozornění na tuto okolnost najdete ve zvacím emailu.
Odměny za telefonické průzkumy se importují na portál POPULACE.cz jednou denně. Prosíme o strpení, do druhého dne informaci o projektu na svém účtu určitě naleznete.
Jediným způsobem, jak si nechat odměny vyplácet, je zadat bankovní číslo Vašeho účtu. Případně můžete nechat tuto odměnu zaslat na jednu z charit, které najdete v seznamu pod zadáním bankovního účtu.
Respondenti jsou do projektů zařazováni na základě údajů, které mají vyplněné ve svém profilu. Úplný a pravidelně aktualizovaný profil zaručí, že budete vybrán do projektů, které jsou pro Vás vhodné. Bez vyplnění profilu se pravděpodobnost zařazení do profilu výrazně snižuje.
V případě neregulérního ukončení dotazníku není možné tento spustit znova. Důvodem ukončení může být výpadek připojení, porucha zařízení nebo jiná nestandardní situace.
Pravděpodobně nemáte na obrazovce zobrazenou celou otázku. Doporučujeme zvýšit rozlišení obrazovky. Někdy stačí zvětšit okno s dotazníkem na celou obrazovku, nejlépe tlačítkem na zvětšení okna v pravém horním rohu okna s dotazníkem. Doporučujeme také používat poslední verzi prohlížeče Google Chrome.
K této situaci může dojít z více důvodů. Ke konci projektu, kdy hledáme už jenom malý počet vhodných náhradníků. Z důvodu blížícího se konce projektu, a proto i nutnosti urychlení sběru, oslovujeme o něco víc respondentů, než potřebujeme. Záleží proto na tom, kdo jako první zareaguje a začne vyplňovat dotazník. Výjimečně se zvací email může zdržet ve frontě odesílaných emailů a pozvánka se k Vám dostane se zpožděním. Důvody tohoto zdržení můžou být různé. Dopředu se za tuto komplikaci omlouváme, bohužel ve většině případů nemůžeme toto zdržení žádným způsobem ovlivnit. Projekt byl ukončen, protože byl sebrán dostatečný počet vyplněných dotazníků velice rychle, ještě před termínem ukončení projektu, uvedeném ve zvacím emailu. K této situaci může docházet zejména u lépe honorovaných projektů, kde sbíráme jen menší počet dotazníků. V tomto případě je zájem respondentů o vyplnění vysoký a k naplnění kvót dochází velice rychle
Tento typ projektů vyžaduje funkční web kameru a rychlé připojení na internet. Také je potřeba do kamery hledět zpříma, aby mohla dobře snímat celý obličej.
Některé z dotazníků kvůli své složitosti neumožňují vyplňování na mobilním zařízení (může se týkat i dotykových obrazovek PC). Prosíme, zkuste vyplnit dotazník na standartním PC/notebooku.
První pozvánka do dotazníku Vám může přijít v rozmezí několika dnů až týdnů. Záleží vždy na počtu aktuálně běžících průzkumů. Svou šanci můžete zvýšit tím, že vyplníte všechny sekce ve Vašem profilu a bude udržovat svůj profil aktualizovaný.
Identifikační číslo respondenta najdete na svém účtu na portále POPULACE.cz na záložce „Platební údaje“ v pravé části okna. Také si ho můžete zobrazit kdekoliv v profilu, když přesunete kurzor na symbol panáčka v pravém horním rohu na zelené hlavní liště.
Na svém účtu na portále POPULACE.cz na záložce „Přehled“ naleznete tlačítko „Zadat dovolenou“. Po kliknutí na toto tlačítko se zpřístupní pole pro zadání dat začátku a konce dovolené. V průběhu dovolené Vám nebudeme zasílat žádné dotazníky k vyplnění.
Tlačítko „Omluvit se“ je vhodné použit, když z jakéhokoliv důvodu zaslaný dotazník nemůžete vyplnit. Dáte nám tím vědět, že je potřeba oslovit dalšího respondenta.
Neaktivní stav respondenta znamená, že mu nebudou zasílány dotazníky, ale zůstává členem panelu. Do tohoto stavu se může respondent dostat, když nevěnuje řádnou pozornost vyplňování dotazníků, například je vyplňuje abnormálně rychle nebo zaslané dotazníky vícekrát po sobě nevyplní bez omluvy. Z neaktivního stavu se může respondent přepnout do stavu „aktivního“ pomocí tlačítka “Obnovit spolupráci” na svém účtu na portále POPULACE.cz na záložce “Přehled”.
Pokud zapomenete své heslo, klikněte na úvodní stránce na „Zapomenuté heslo“ v sekci s přihlášením. Poté zadejte Váš email, se kterým jste zaregistrován/a v POPULACE.cz. Na Váš email dorazí instrukce ohledně změny hesla. Pokud si přesto nevíte rady, napište nám na info@populace.cz. Ve svém profilu máte možnost si kdykoliv heslo změnit. Po přihlášení stačí kliknout na záložku „Změna hesla/emailu“ a heslo si změnit.
Spolupráci s naším panelem můžete kdykoliv ukončit. Na svém účtu na portále POPULACE.cz na záložce „Přehled“ naleznete tlačítko „Ukončit spolupráci”. Pomocí tohoto tlačítka zrušíte veškeré informace o sobě. Na požádání Vám účet můžeme zrušit i my. Stačí poslat email na info@populace.cz.